Kamis, 30 Juni 2011

Rasa yang terpendam


Aku Dan Mereka
Di Sini Aku masih Berdiri Kokoh….
Memandangi Hamparan Laut yang mengahampar luas…
Gelora Ombak yang melambai mesra..
Mengajak ku ikut serta.

Ku tatap butiran pasir yang bercanda ria..
Membara bersama desiran ombak..
Ingin rasa nya ku ikut serta.. Bersama meleburkan rasa..
Rasa yang terpendam..membuahkan seribu asa..
Aku ingin bersama..meleburkan segalanya..Larut dalam keindahan pantai.

Huh…..aku tidak boleh egois…
Aku tidak boleh melebur bersama ombak.
Aku tidak boleh membara bersama angin..
Dan aku juga tidak boleh bercanda ria bersama pasir…
Aku tidak berhak masuk kedalam hidup mereka..
Aku hanya boleh menyaksikan semuanya..
Meskipun maksud hati terus memburu..
Yah..biarkan semuanya indah.
Tanpa aku..tanpa kenangan..
Dan biarkan ku lewatkan hari ini dengan menyaksikan fatamorgana ini…

0 komentar:

Posting Komentar